Politik är som en sandlåda full med barn...

... där olika barn med olika syner inte får vara med dem som tycker sig själva ha "rätt" och vara "normala". Ja.. så är det ju i detta jävla land, då man inte får tycka olika saker, för då är man antingen rasist, eller något annat. Se bara på hur det blev nu. Nu kom SD med i riksdagen och då ska ingen sammarbeta med dem eller ens lyssna vad de har att säga. Jag kan själv säga här och nu att jag röstade på SD för att jävlas.. Dessutom tycker jag att vi tar in för mkt. Jag är inte främlingsfientlig, verkligen inte, min bror är halv italienare och min mor är tysk.. Men jag tycker att vi inte ska ta in mer än vad vi klarar av. Jag vill att de pengarna som vi kan spara in ska gå till det som är viktigast: att ta hand om de som redan finns, äldrevård, akuterna och självklart skolorna. Va fan! Man vågar varken bli gammal, bli sjuk eller få barn nu för tiden.

Det som alla politiker gör mot SD är MOBBNING! Man har rätt att tycka och tänka som man vill, men INGEN svensk vågar, för en svensk tiger. SD pratar säkert för många som inte vågar säga något.. Det är som sagt SVENSKA FOLKET som har röstat fram SD, så det borde väl betyda något?? Tycker politiker är omogna och att politiken nu för tiden är i lågstadienivå. Är Danmark och Finland rasister för de inte tar in ens hälften av de vi tar in? NEJ det är de inte! De är smarta och tar hand om först och främst de som finns i landet redan.

Lite kul att se hur folk är förresten när det gäller att uttrycka sig hur de tycker och tänker. Det är väldigt många som är duktiga på att skriva om folk, men som inte har stake att ens säga det öga mot öga. Speciellt om personen i sig klagar på att den inte får prata ut. Jag menar... om nu personen vill reda ut och prata ut, gör det då öga mot öga ist för att sitta och skriva skit om folk.. För bakom skärmen kan personen vara kaxig och stöddig, men i verklighet vågar peronen i sig inte ens säga ett pip.. eller ens ta diskution. Har man satt sig i en sits som man själv har satt sig i så får man för fan stå för saken också.

Kul dessutom att personen hävdar att den har rätt men inget bevisar och inte ens någon annan tror på personen. Undra varför? Inte bevisat något... Omoget må jag säga.. När det pressar på och sen innerst inne ångrar och egentligen vill dra tillbaka tiden. Men om man umgås med omogna personer runt om bevisar det väl bara hur mogen personen i sig är.. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0