Long time no see

Mjo.. ett tag sen jag bloggade.. Hänt mkt på denna tiden jag har jobbar på borealis igen över sommaren, praktiserat klart precis på Energifokus och ska börja i skolan igen på måndag. Jag har fått tillökning.. Turbo och Lasse.. 2 katter. Turbo är en kattunge och Lasse är min brors katt som jag fick ta över efter att hans flickväns son är allergisk. Men han är så söt så..

Ska snart ner till min bror.. Får åka ner nu till honom då hans liv för nuvarande är lite förstört pga vissa personer.. Men av något ont kommer ju alltid något gott, som Josefin och hennes barn t ex... Hoppas alla har lärt sina läxor

Robert syster är nere från sitt plugg nu i några dagar och hälsar på. Nu leker hon med Turbo som biter och busar med hennes tröja. Robert är lika social som vanlit.. spelar skjutspel..

Nu ska jag förbereda inför åk till tha getto stenungsund. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0