Gött!

Under sommaren gick jag ned 8kg på 2 veckor med hjälp av GI.. eller rättare sagt LCHF. Inga kolhydrater alls och med hjälp av en tablett som dämpar hunger och suget av sött. Under några veckor sen slutade jag med GI för jag kunde intet hålla mig.. som vanligt! Men jag vägde mig imorse igen efter att ha börjat igår med GI igen.. Jag har bara gått upp 0,5kg av det jag har gått ner..  Helt sjukt.. Men GÖTT! Så nu är det igång igen och ska ner en massa..

Lovar er! Enda metoden som fungerar om man vill ner i vikt, det är att äta  som en grottmänniska. Bara sallad och massa kött! Fett är bara bra, socker är bajs.. Ni som nu håller på med skit som nutrilett och annat bös går bara ner under den strikta dieten som ni äter skiten.. sen går ni upp igen när ni äter normalt igen och går oftast upp mer.. GI och LCHF är INGEN diet... det är ett livsstil som man kan hålla.. Dessutom håller du ditt blodscoker lågt och på stadig nivå och äter mindre.

Jag är ett levande exempel och det finns 100 tals andra. Mitt blodtryck är 120/85 nu.. helt normalt. Och dte känns! Hade mkt högt innan. Och detta är tack vare ändrat kost. Inget annat.

Testa vet jag ^^

http://www.lchfrecept.com/
www.giviktkoll.se

Kommentarer
Postat av: T

Syns inte att du gått ner något alls? Såg dig för ett litet tag sen? Men är väl så när man går i slappa kläder testa lite tajtare och annan form på tex jeansen man ska inte ha häng som tjej.

2010-10-05 @ 00:21:17
Postat av: Milla

Och när var ett litet tag sen då? Stå för vem du är så kan jag visa upp mig för dig ordentligt ist för att sitta här och kommentera att du har sett mig på långt håll.. Fegis..

2010-10-05 @ 11:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0