ny dag med klättring =D

Helgen hr vart seg och INGET hände.... världens tråkigaste stad. allt stänger innan 2 på lördagar och helt stängd på söndagar. Aja.. idag klättrade jag iaf enda upp. =) 6m . Vi fick lära oss att hissa upp verktyg. =)

bilder på detta:

Yay!

Gula gubbar

Nu är jag högt uppe...

Titta.. jag var högst upp!! =P

Utsikt från 6m höjd. Det var rätt så gungit när man klättrade högst upp. Sen så smalnar stolpen av. Hehe =)

Jag på 6m höjd... Jag var tydligen neutral på hjälmen =P

Utsikt =)

Så skulle man ner också =P hehe Det är inte för än man är där uppe som man inser hur högt det egentligen är. Det ser inte så farligt ut då man står på marken.. men när man är där uppe så känns det jäkla mkt högre.

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida Hagström

coolt!

2010-01-25 @ 15:27:41
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0