Mitt nya liv...

Mjo... Börjat skolan nu. Eller ska börja. Ligger i sängen i mitt rum i Katrineholm och ska snart sova. Skolan börjar imorgon kl 09.00 och jag lär gå upp vid 07.30. Skönt att det inte är så långt till skolan från lägenheten. Knappt 2km och det är ju bra sträcka att gå på morgon och eftermiddag. Känns kul ändå att börja skolan igen. Lite tråkigt att åka ifrån allt hemma. Djur, familj, pojkvän och vänner. Men jag får ju ut något av detta i slutänden och jag kommer vara hemma sen vid praktiken. Det är iaf goa killar jag bor ihop med och det är skönt det! =)

Jag är nyfiken på den tjej som skall börja i klassen. Hon verkar trevlig. Iof bara pratat med henne en gång på MSN innan, men ändå.

Precis duschat och jäklar vilket tryck!! Iof bor vi på 1a våningen men ändå. Inte van =P Gött att kunna stå länge för en gång skull. Hehe..

God natt på Er, skriver mer imorgon om hur dagen har varit.


Däääär är jag nu, åt helvete långt ifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0