Vacker dag med 3 underbara pojkar ;)

Jo, igår var jag så jäkla uttråkad. Jag fick lust att gå med Nero på stan. Men det hade naturligtvis inte Robert, men med lite tjöt så gick han med på det. På vägen till mamma och pappa så ändrade vi oss och ville gå i skogen hemma ist. Då fick ju lilla Ceasar också vara med. Så vi gick ut i skogen. var borta i 2 timmar cirka. Robert ångrade sig inte som tur var. Vi stannade till då och då vid olika sjöar som finns där ute. Hur fint som helst!

Det är sådana här stunder man längtar mer och mer efter att ha hund. Jag vill så gärna ha en Grand Danois så jäkla mkt att det blir jobbigt. =( Men jag kan inte ha en hund i denna lägenheten och jag har inte ekonomi för en sådan stor hund. Jag kan inte heller tänka mig en annan ras heller, det är en Grand Danois jag vill ha. *suck* Det får väl  bli senare. =(

Här är iaf tatt några bilder från gårdagen. =)

Nero kollar på vattnet då det är fiskar som äter lite insekter. Ceasar ser något annat.....

...... som visade sig vara en kossa eller 2 som skulle dricka. =)

En av sjöarna vi var vid.

Aaah så fint =)

En söt Ceasar

En söt pojkvän <3

Hehe.. Robert gör någon konstig min efter att Ceasar hade vart mellan benen på honom =P Nu lät det lite konstigt.. Men så var det =P HAHA

Stilig Nero

Såg några kossor.

Killer cow... Oh no! Dada..dada..dadadadadada dadaaaaaaaa (Hajen låten).. Hehe

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

stor ceasar blivit <3



hehe kossa!!

2009-09-21 @ 12:57:57
URL: http://a1cu.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0