Mmmmm... Nutella <3

Mjo... senaste har jag börjat äta nutella igen.. Det var typ år och dag sen jag åt Nutella.. Det var pga mitt ex, Kristians om själv hade köpt en burk Nutella som jag inte kunde motstå frestelsen att köpa egen efter att ha tatt en sked med nutella från honom :P Hehe... Mmmm, Nutella på skogarholmslimpa <3 Pure löööv.. Sen har jag även funderat på en sak... Vad är det med Choklad, hasselnötter och marsipan med tyskar?? Jag menar ALLT är med choklad eller hasselnöt eller maripan när det gäller tyskland.. Det är så typiskt tyskt. Eller?? Nutella är ju från tyskland =P hehe..

Jaja... Just nu njuter jag en skogaholmsskiva med MASSA Nutella på =P Hihi...

Inbjudande ;)

Hehe,,, ser trögflytande ut.. =P Ser ut som om hon badar i annat =P HAHA!!!

Nutellaholic =P Hehe.. Addicted to nutella, Oh nooo!! Så kommer väl jag se ut om ett tag =P höhö

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

mmmm... nutella <3

2009-09-16 @ 12:30:46
URL: http://a1cu.bilddagboken.se
Postat av: bror

Bläääääääää



äckligt

2009-09-16 @ 19:42:46
URL: http://mellenofsweden.blogg.se/
Postat av: Frida Hagström

Nutella är underbart!

2009-09-17 @ 08:45:17
URL: http://sweetashell.blogg.se/
Postat av: elin

Nutella e himla gott, men italienskt. Inte tyskt =)

Ville bara infa om d så här två år senare haha.

2011-07-07 @ 16:35:16
Postat av: Tagg

Nuttela är det bästa bio godiset....

2011-09-07 @ 23:26:24
Postat av: Italienare i blod, själ och hjärta

Nutella är ifrån Italien, ditt nöt!! Kan du inte läsa eller?

2012-09-03 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0