I'm BACK!

Ja, kära gott folk, jag är tillbaka nu. Ursäkt att jag inte har skrivit på ett jävla tag, men inte haft tid, ork, lust osv...
Det som har hänt då sen sist är att min kära Robert har flyttat in till mig, satt upp TVn på väggen (blev asbra och tack pappa för hjälpen <3), möblerat om en del och har 3 katter nu. Har de 3 små nu eftersom att hon jag var fodervärd åt skulle ha tillbaka Totte och Tea. I miss Totte.. så mjuk. Aja.. de 3 galningarna heter Jens, Göran och Demonux.

Just nu försöker jag sälja min Volvo S60. Går inte så jättebra precis. Folk prutar som idioter när jag redan har sänkt priset med 10 000... och ibland upp til 15 000!! Idioter... Aja.. Skit samma..

Just nu är jag besatt av Grand Danois.. Vill haaa.. men har inget jobb eller utrymme för sådan hund just nu. Sen är jag jäävligt sugen på att hyra hus ist för lägenhet. Samma sak ju, fast i hus =P Hittade ett som jag och Robert blev intresserade av. Det låg nära Orust =) FINT! Min kompis Linnéa fick mig komma in på dessa tankar eftersom att hon själv ska hyra hus fast i trollhättanområdet =D Så fint så!

Vad har hänt mer då? Inegt spec.. är arbetslös =/ jävla skit... VILL INTE VARA ARBETSLÖÖS... aja,,, någon gång ska jag ha tur också.. Ska till tandläkaren den 22e och arbetsförmedlingen den 29e.. intressant va? =P Hehe... Min syster fyllde år den 11e september, ska ha middag hos mor och far för att fira henne nästa lördag. Trevligt!

Håller på och försöker få in mig i TFU-G (TotalFörsvarsUtbildning-Grundkurs). En hemvärnsutbildning, så kallad mini, mini, mini lumpen så jag kan göra olika saker innom hemvärnet så som köra lastbil, terrängbil, bandvagn osv.. Fan vad ballt! =D

Kristian (mitt ex) visade mig dessa klipp som jag tycker är asroliga =D

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

" ja känner en man ifrån örebro som har det svårare än vd man kan tro ett extremproblem jag snackar inte exem..." haha kom å tänka på den låten när du döpt katten till Jens :p

Hur gick det hos koberg? jävla fint där borta runt koberg/åsaka/sollebrunn hade vart as skoj om ni oxå hitta hus i närheten^^

2009-09-15 @ 08:10:26
URL: http://a1cu.bilddagboken.se
Postat av: Frida Hagström

Kul att veta vad som händer =) kramis

2009-09-15 @ 10:28:34
URL: http://sweetashell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0